viernes, 23 de diciembre de 2011

Premios 20blogs


Un any més comença un dels concursos de blocs més importants de parla hispana. I com no, torno a participar. Així que us invito a participar si en teniu de bloc i a votar si us agrada el meu:
Fox Mundi.
Moltes gràcies, com sempre, per visitar el meu bloc.


Un año más empieza uno de los concursos de blogs más importantes de habla hispana. Y como no, vuelvo a participar. Así que os invito a participar si tenéis un bloc y a votarme si os gusta el mio:
Fox Mundi.
Muchas gracias, como siempre, por visitar mi blog.


Once again begins one of the most important competition's spanish-speaking blogs. And of course, I going to participate in it. So I invite all of you to take part in it and vote for me as long as you like my blog:
Fox Mundi.
Thank you very much, as always, to visit my blog.



AVISO: Las votaciones empiezan el 23 de Diciembre y se cierran el 3 de Enero.

2 comentarios:

  1. Ei!!!

    Molt interessant els teus dos blogs tan aquest com el de "Via fora, Catalunya!", jo sóc en Franchu humorista gràfic autor del webcòmic Cargols (www.cargols.org).

    Només et volia dir que m'ha agradat molt el teu blog, comparteixo moltes de les teves idees i gustos (Me encanta la saga de llibres "Canción de hielo y fuego") i que si et sembla bé M'AGRADARIA INTERCANVIAR VOTS EN ELS PREMIS 20BLOGS amb tu. Jo voto el de "Fox Mundi" i tu votes el de "Cargols" en la secció d'Humor.

    L'enllaç per votar els cargols com a millor blog d'humor és aquest:
    http://lablogoteca.20minutos.es/cargols-25668/0/

    Ja hem diràs alguna cosa, ok?

    una abraçada!

    Franchu
    franchu.llopis@gmail.com

    ResponderEliminar
  2. Ei, hola Franchu!
    T'agraeixo molt el teu comentari, gràcies per visitar el meu blog i m'alegro molt que t'agradi.

    Acabo de donar un cop d'ull al teu blog de Cargols. I francament es molt bo i molt divertit. Em semblaria genial fer l'intercanvi de vots.

    Una abraçada i Bones Festes!

    ResponderEliminar